اسپرسو ساز دلونگی dedica EC685

 

دلونگی یک شرکت ایتالیایی است که بیش از یک قرن  در زمینه لوازم خانگی کار می کند و سابقه خوبی دارد . دستگاه اسپرسو ساز dedicaEC685   یک محصول با کیفیت از این شرکت می باشد که این دستگاه با فشار بخار 15 بار و توانی معادل 1350 وات نیاز های شما را  در تهیه یک اسپرسو با کیفیت بر طرف می کند .بدنه این دستگاه از دو قسمت پلاستیکی و استیل تشکیل شده است و این امر زیبایی اسپرسو ساز را دو چندان کرده است.

این دستگاه به صورتی  طراحی شده است  که مناسب  فضا های کوچک است. بر روی بدنه این دستگاه سه دکمه طراحی شده است که در هنگام استفاده از دکمه ها ، چراغ زیر آنها روشن می شود و همچنین نازل بخار این دستگاه در سمت چپ آن قرار دارد که به وسیله آن می توانید نوشیدنی برپایه قهوه تهییه کنید. این اسپرسو ساز قابلیت استفاده از پودر و پد قهوه را دارد و دارای 3 عدد فیلتر جداگانه شامل فیلتر تک، فیلتر دوبل و فیلتر مخصوص پد قهوه است و اجزای دیگر اسپرسو ساز متشکل ازمخزن آب ، سینی چکه گیر و صفحه گرم نگهدارنده فنجان است و در آخر به ویژگی های به خصوص این دستگاه می پردازیم:

  1. سیستم کاپوچینوساز قابل تنطیم : این سیستم بخار و هوا و شیر را میکس می کند تا با تولید کف شیر غلیظ، خامه ای و کف دار، کاپوچینویی عالی بدست آید.
  2. نگهدارنده فیلتر قهوه حرفه ای؛
  3. سیستم سلف پرایمینگ به این معنا که دستگاه همیشه آماده استفاده است
  4. دارای سیستم آب جوش
  5. مخزن آب جداشدنی
  6. سینی چکه جداشدنی با نشانگر سطح آب
  7. سیستم ضد چکه
  8. سینی گرم کننده فنجان
  9. دکمه روشن/خاموش با عملکرد استندبای اتوماتیک
  10. اعلام فرا رسیدن زمان رسوب زدایی

**خرید این محصول**