جی پلاس جایگزین ال جی - g plus - lg
جی پلاس – G Plus

برند “جی پلاس” یکی از زیر مجموعه‌های شرکت صاحب‌نام گلدیران است که قصد دارد با ارائه محصولاتی باکیفیت و با طراحی‌های به‌روز، بازارهای داخلی و کشورهای خاورمیانه را به خود جذب کند. این برند از اواخر سال 1397 وارد بازارهای داخلی شده و خدمات پس از فروش و ضمانتنامه گلدیران مهر تاییدی بر کیفیت محصولات جی پلاس است. این برند کار خود را با سری‌های محتلف تلویزیون آغاز کرده و سعی دارد هر مصرف کننده ای با هر نیاز و سلیقه ای را پاسخگو باشد.

 

جی پلاس ساخت کجاست؟

برند جی پلاس پس از تحریم های اعمال شده بر روی کشور ایران جایگزین محصولات برند ال جی – LG کره جنوبی شد. اما اکنون این سئوال پیش آمده است: جی پلاس ساخت کجاست؟

این محصول داخلی است. نکته اینجاست که هیچ‌کدام از کشورهای اروپایی یا آمریکایی که تلویزیون تولید می‌کنند، همه چیز را خودشان تولید نمی‌کنند و بعضی از قطعات را از چین یا کره دریافت می‌کنند. نمی‌شود گفت هیچ قطعه خارجی در جی پلاس به کار نمی‌رود، اما بنایی که داریم این است که به تدریج، نیاز ما به قطعه خارجی کمتر شود. با این حال در هر صورت خودتان هم می‌دانید که ماژول [پنل نمایشگر]، در کل دنیا توسط پنج یا شش شرکت تولید می‌شود. شرکت‌هایی مثل سامسونگ و ال‌جی. حتی امروز شرکت‌هایی مثل سونی یا پاناسونیک هم از ماژول همین چند شرکت فعال در این حوزه استفاده می‌کنند. پس منطقی نیست که ما این حجم از سرمایه‌گذاری را برای توسعه ماژول اصلی تلویزیون انجام دهیم و این ماژول از خارج وارد می‌شود.

تلویزیون جی پلاس - g plus
تلویزیون جی پلاس – g plus

آیا به پیشرفت محصولات G plus امیدوار باشیم؟

سری تلویزیون های GD GH GU جی پلاس که از پارسال (اسفند ۹۷) فروش شان شروع شده، دیگر تولید نمیشوند و این به به دلیل تولید سری های جدید این برند در حال پیشرفت است. سری های جدید که امروزه تولید و ارائه می شود سری تلویزیون های JD JH JU جی پلاس است که اواخر تابستان به بازار عرضه شد.

این سری آخر جی پلاس در دیزاین و طراحی  نسبت به سری قبلی پشرفت هایی داشته اما از نظر من خیلی بیشتر از این ها میتواند دیزاین خود را بهبود ببخشد. اما از نظر کیفیت و متریال بسیار بهتر و به روزتری ساخته شده است و این بدان معناست که شرکت گلدیران تمام سعی و تلاش خود را برای ساخت و ارائه هرچه بهتر و قوی تر محصولات جی پلاس به کار بسته و ما هم امیدواریم که این برند داخلی به زودی بتواند با دیگر برند های دنیا به رقابت بپردازد.