شرکت وان پلاس

 

امروز می خواهیم درباره برندی صحبت کنیم که هم تازه به بازار رقبا وارد شده هم توانسته رقابت خوبی با شرکت های مطرح جهان داشته باشه.

تاریخچه وان پلاس

برند وان پلاس شرکت تولید تلفن همراه هوشمند و لوازم الکترونیکی است که در 16 دسامبر 2013 تاسیس شده . این برند  توانسته یکی از برند های مطرح چینی در زمینه گوشی های هوشمند باشد  شرکت وان پلاس طرفداران زیادی دارند و ما در ادامه داستان پیشرفت این برند را بیان خواهیم کرد.

وان پلاس و رقبا

همه ما شرکت چینی وان پلاس را به عنوان یک شرکت تولید کننده موبایل در دنیا می‌شناسیم . این را هم می‌دانیم که این شرکت در مقایسه با غول‌هایی همچون اپل، گوگل، سامسونگ و غیره به عنوان شرکتی نوپا شناخته می‌شود. درواقع وان پلاس برندی ناشناخته بود که توانست محصولاتی قابل قبول را به دنیای فناوری عرضه کند و از این رو در عرصه موبایل معروف شود. امروزه محصولات این شرکت طرفداران زیادی دارند. به همین جهت در این پست قرار است ببینیم که برند وان پلاس چه تاریخچه‌ای را برای رسیدن به اینجا گذرانده است.

تاریخچه تولید

درواقع داستان تولید و معرفی گوشی‌های وان پلاس از آوریل 2014 با معرفی وان پلاس وان آغاز شد. این شرکت توانسته بود وان پلاس وان را با همکاری شرکت Cyanogen روانه بازار کند. برند وان پلاس از زمان آغاز فعالیت هر سال دو پرچمدار را روانه بازار می‌کند که این محصولات بر روی ارزش خرید تمرکز دارند. البته در برخی از سال‌ها تعداد این نسخه‌ها بیشتر بوده است.

حالا بعد از گذشت 6 سال از فعالیتش در عرصه موبایل، برند وان پلاس به عنوان یکی از بازیگران اصلی این صنعت شناخته می‌شود؛ به طوری که محصولاتش رقبای سرسختی برای محصولاتی از غول‌های فناوری دنیا هستند. از بخش قدرت سخت افزاری که بگذریم، در بخش نرم افزاری هم برند وان پلاس توانست رابط کاربری OxygenOS را معرفی کند که می‌توان آن را به عنوان یکی از بهترین رابط‌های کاربری سیستم عامل اندروید معرفی کرد.

همان‌طور که در بالا هم اشاره شد، وان پلاس شرکتی نوپا است که توانست از یک استارت آپ خود را به یکی از تولیدکنندگان اصلی موبایل در دنیا معرفی کند. درواقع این برند چینی طی سال‌های گذشته توانسته است رد پای انکارناپذیری را با دستاوردهایش در دنیای فناوری موبایل بر جا بگذارد

محصولات وان پلاس

وان پلاس وان ؛ همه چیز از اینجا شروع شد

وان پلاس 2

وان پلاس X : جلوتر از زمان

وان پلاس 3 : طلوع یک دوره جدید

وان پلاس 5 : به کارگیری دوربین دوگانه

وان پلاس 5T در برابر وان پلاس 5

وان پلاس 6 : ورود بریدگی بالای نمایشگر

وان پلاس 7 و وان پلاس 7T

وان پلاس 8