نکات مهمی درباره خرید خمیر دندان

قبل از اینکه با بهترین برند های خمیر دندان آشنا شویم بهتر است ، کمی درباره مراقبت از دندانها بدانیم تا بتوانیم یک خمیر دندان مناسب برای دندان هایمان انتخاب کنیم.که چگونه بتوانیم دندان های سفید و سالمی داشته باشیم.

خمیر دندان یکی از لوازم بهداشتی های روزمره مان است که باید در انتخاب آن دقت داشته باشیم ، افراد زیادی هستند که یک مسواک را سالیان سال از  آن استفاده می کنند که این کار اشتباه است. و میکروب دندان ها را بیشتر میکند بهتر است برای سلامت دهان و دندان خود ارزش قائل شویم و یک ماه یکبار مسواک خود را عوض کنیم ، هر انسانی که به سلامت دهان و دندان خود اهمیت می دهد حداقل دو بار در روز دندان‌های خود را مسواک می زند و برای خوشبو کردن دهان از دهانشویه استفاده می‌کند. برای اینکه بخواهیم از پوسیدگی دندان جلوگیری کنیم بهتر از خمیر دندانی انتخاب کنیم که فلوراید داشته باشد.

برای خرید خمیر دندان به دندانپزشک مراجعه کنید

بهتر است برای خرید خمیر دندان خوب به یکی از بهترین کلینیک های دندانپزشکی مراجعه کنید تا بدانید چه نوع خمیر دندانی برای دندان های شما مناسب است ، بهتر است دندان ها قبل از اینکه عفونت یا پوسیده شوند به دندانپزشک مراجعه کنید ، تا عفونت یا پوسیدگی دندان زیادتر نشوند.پس بهتر است برای جلوگیری از خراب شدن دندان ها هر یک سال یک بار به یک دندانپزشک خوب مراجعه کنید.در ادامه مطلب میتوانید با بهترین برند های خمیر دندان آشنا شوید که زیبایی را در دندان هایمان ببینیم و همیشه لبخند بر لب داشته باشیم.

 

خمیر دندان اورال

برای جلوگیری از تشکیل پلاک‌ های باکتریایی که باعث انواع عفونت های دهانی و پوسیدگی دندان می شوند باید از خمیر دندان های مناسب استفاده نمود. ریزه های غذا در اثر ماندن لا به لای حفره های دندان به اسید تبدیل می شوند که باعث نابودی مینای دندان می شوند. برای پیشگیری و جلوگیری از این عوارض می توان از خمیر دندان اورال استفاده کرد. این محصول برای دندان های حساس بسیار مناسب است و ترمیم کننده لثه و مینای دندان می باشد. در ترکیبات این محصول فلوراید استفاده شده که برای جلوگیری پوسیدگی دندان ها بسیار موثر است. در مدت 2 هفته پس از مصرف تاثیر این محصول را روی دندان های خود احساس خواهید کرد.

  • تقویت ، ترمیم و محافظت از لثه و مینای دندان
  • جلوگیری از آسیب های ناشی از اثرات مواد غذایی اسیدی
  • مناسب برای استفاده روزانه
  • مناسب برای دندان های حساس
  • حاوی فلوراید
  • ضدباکتری

 

خمیردندان سیگنال

خمیردندان های سیگنال انواع متعددی دارد  که هر فرد بر حسب نیاز خود یک مورد از آنها را انتخاب می نماید. به عنوان مثال خمیردندانهای ضد پوسیدگی دارای ترکیبات فلوراید هستند که منجر به کاهش پوسیدگی دندان می‌شوند ، این خمیردندانها باعث استحکام دندان‌ها و در عین حال متوقف یا کند شدن فرایند پوسیدگی می‌شود. خمیردندان ضد جرم مناسب پیشگیری از جرم است و سبب می‌شود فرایند ایجاد رسوب و چسبیدن آن‌ها بر روی دندان‌ها آهسته‌ تر شود.

خمیردندان ضد حساسیت برای افرادی مناسب است که دندان‌هایی حساس دارند و با خوردن بعضی غذاهای خاص(مثلا ترش ، گرم یا سرد) دچاردندان درد می شوند ، این نوع از خمیردندان سبب کاهش این حساسیت خواهد شد. البته باید در نظر داشته باشید که این خمیردندان فلوراید کمی دارد و درنتیجه پاک‌کنندگی کمتری نسبت به سایر خمیردندان‌ها خواهد داشت.

نقاط قوت خمیر دندان سیگنال

  • مناسب برای استفاده روزانه
  • سفید کننده پس از اولین استفاده
  • قدرت تمیز کنندگی بالا

خمیردندان‌ سنسوداین

سنسوداین یک برند تولید خمیردندان و شوینده‌ی دهان مخصوص دندان‌های حساس است. این برند تا به امروز عناوین بهترین خمیردندان پیشنهادی دندانپزشکان و پرفروش‌ترین برند محصولات شستشوی دهان را از آن خود کرده است. برند سنسوداین متعلق به شرکت داروسازی انگلیسی GlaxoSmithKline است و در کشور ژاپن نیز با نام تجاری Shumitect عرضه می‌شود. خمیردندان‌های سنسوداین انواع مختلفی دارند که هرکدام از آن‌ها با توجه به مواد اولیه به کار رفته در آن‌ها اثرگذاری متفاوتی روی دهان و دندان دارد.

برخی از خمیردندان‌های سنسوداین حاوی پتاسیم نیترات هستند که ضربان‌های عصب دندان را متوقف کرده و درد را از بین می‌برد و برخی دیگر حاوی استات استرانسیم یا کلوراید هستند که ساختار شیمیایی آن‌ها شبیه به کلسیوم است. خمیردندان‌های با پایه استرانسیم یا کلوراید می‌توانند جایگزین مقداری از کلسیوم از دست رفته یا مسدود شده در بافت دندان شوند. حرکت این ماده داخل لوله‌های معلق درون بافت دندان پاسخی به محرک‌های حساسیت دندان است که در صورت عدم وجود این مایع می‌توانند باعث دندان درد شوند.

خمیر دندان مریدنت

تمام خمیر دندانها و نیز عمل مسواک زدن در زدودن لکه های سطحی دندان موثر بوده و به شیوه مکانیکی باعث سفید شدن دندانها می شوند ، اما خمیر دندان سفید کننده مریدنت علاوه بر پولیش مکانیکی و تمیزکردن دندانها از طریق شیمیایی نیز باعث لکه زدایی وسفیدی دندانها می شود. این خمیر دندان علاوه بر سفید نمودن دندانها ، از تشکیل پلاک و جرم جلوگیری نموده و دارای خواص ضد پوسیدگی و خوشبو کنندگی دهان می باشد. خمیر دندان سفید کننده مریدنت دارای ویژگیهای زیر است:

حاوی دانه های ویژه ای که باعث درخشش دندانها می شود.
حاوی STPP که باعث تغییر بار الکتریکی لکه ها ی رنگی چسبیده به دندانها وحذف آنها می شود. این ماده همچنین با حذف یونهای کلسیم و منیزیم بزاق دهان خاصیت پیشگیری از تشکیل جرم را داراست.
حاوی ساینده های سیلیکا که با سایش ملایم دندانها باعث تمیزی ، حذف پلاک و سفیدی دندانها می شود.
دارای PH قلیایی که باعث خنثی کردن طولانی مدت اسیدهای خطرناکی می شود که توسط باکتریها تولید شده و موجب پوسیدگی دندانها می شوند.
حاوی 1100ppm فلوراید برای جلوگیری از پوسیدگی دندانها

نقاط قوت خمیر دندان مریدنت

  • خوشبو کننده دهان
  • کاهش التهاب لثه

خمیر دندان اکتیو بنسر

خمير دندان ذغالی بنسر به صورت علمی فرموله شده و برای مبارزه با بوی بد دهان ساخته شده است. اين محصول حاوی کربن فعال با بالاترين حد سفيد­کنندگی بوده و به عنوان تميزکننده ­ای کامل باعث حذف گسترده لکه­ های مواد غذایی مانند چای ، قهوه ، لکه ­های ناشی از مصرف دخانيات و … می­ شود.

پودر کربن فعال خوراکی به علت داشتن سطح ويژه ، تخلخل بالا ، پوک و منفذی بودن ، دارای ظرفيت جذب بالا بوده که میتواند ذرات ريز و رنگ­های خوراکی را به خود جذب کرده و با عمل مسواک زدن از حفره دهانی خارج نمايد.

خواص خمیر دندان ذغالی بنسر

  • سفیدکننده دندان­ها بدون فرسایش سطح دندان
  • سفیدکننده دندان­ها بدون آسیب رساندن به مینا و تاج دندان
  • حذف جرم­ها و لکه­ ها از سطح دندان

یکی از دلایل اصلی لکه و جرم  دندان ماده ای به نام تانن است ، کربن فعال می­ تواند ماده­ ی تانن را که در قهوه و چای و انواع خوراکی­ها یافت می­ شود را به خود جذب کرده و آنها را از روی دندان جدا کند.

  • جلوگیری از انباشت باکتری­های مضر در حفره دهانی
  • با جذب ذرات بسیار ریز خوراکی از روی زبان و بین دندان­ها از ایجاد بوی بد در دهان جلوگیری می­ کند.
  • از خمیر دندان ذغالی بنسر می­توان به صورت روزانه استفاده کرد.
  • دارای مواد طبیعی بوده و اثر مواد شیمیایی را ندارد.

نقاط قوت خمیر دندان بنسر

  • خوش بو کننده فوق العاده دهان
  • جلوگیری از پلاک میکروبی
  • جلوگیری از پوسیدگی دندان
  • تقویت کننده مینای دندان
  • سفید کننده

خمیر دندان کرست

شرکت کرست یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین شرکت ها در زمینه لوازم بهداشتی موجود در بازار می باشد. خمیر دندان کرست Crest مدل Compete 7 می تواند دندان های شما را سفید و براق کند و از پوسیدگی دندان ها جلوگیری می کند. دندان های زرد ، پوسیده ، حساس و … هر کدام نیاز به خمیر دندان های مناسب دارند. خمیردندان ماده ای جرم زدا ، شوینده و ضدعفونی کننده دهان و دندان می باشد. خمیر دندان کرست نقطه عطفی در محصولات بهداشتی می باشد. اگر دندان های شما به دلیل مصرف مواد غذایی رنگ زرد به خود گرفته باشد می توانید از این نوع خمیر دندان استفاده نمایید.

لازم است که روزانه دو بار از خمیردندان سفید کننده استفاده کنیم تا بتوان براقیت و سفیدی را به دندان های خود برگردانیم. اگر دهان و دندان حساس باشد بهتر است قبل از انتخاب خمیر دندان به پزشک مراجعه کرد و بر اساس دستور پزشک خمیر دندان مناسب را انتخاب نماییم. این محصول دارای فلوئورید سدیم می باشد که از پوسیدگی دندان جلوگیری می کند. در این خمیر دندان برای تنفسی تازه تر و خوشبو شدن دهان از نعنای سبز استفاده شده است. محلول دهانشویه موجود در این خمیردندان از تجمع باکتری ها جلوگیری می کند. خمیر دندان 7 کاره کرست در مقابل پوسیدگی مینا و ریشه ، پلاک ، جرم ، بوی بد دهان ، رشد باکتری و ایجاد رنگدانه مقاومت نشان میدهد و باعث تازگی و شادابی دهان و دندان می شود.

جمع بندی و نکات پایانی

در این مقاله شما را با بهترین برند های خمیر دندان آشنا کرده ایم تا قبل از انتخاب این محصولات ، آشنایی کامل را داشته باشید.همچنین خوشحال می شویم اگر در استفاده از این محصولات تجربه ای دارید نظرات ارزشمند خود را با ما در میان بگذارید!!