معنی کلمات روی صفحه نمایش و کلیدهای ساید بای ساید

کلمات روی صفحه نمایش ساید بای ساید از مهم ترین مواردی هستند که برای استفاده از آن باید با معنا و مفهوم هر یک آشنا باشید. البته لازم به ذکر است که با توجه به برند و قابلیت های مختلفی که برای دستگاه در نظر گرفته شده است، کلیدهای ساید بای ساید ممکن است متفاوت باشند. در ادامه نگاهی جامع به معنای کلمات روی ساید بای ساید برندهای مختلف خواهیم داشت. با تیم تعمیرات لوزم خانگی کالا تعمیر همراه باشید.

مهم ترین کلمات روی صفحه نمایش ساید بای ساید

از مهم ترین کلمات روی صفحه نمایش یخچال ساید می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • Freezer set: از مهم ترین کلیدهای روی یخچال ساید می توان به freezer set اشاره نمود. با این دکمه می توانید دمای مورد نیاز و نرمال را برای فریزر تعیین کنید.
  • Super freezer: یکی از کلیدهای ساید بای ساید دوو که با نام های مختلف روی سایر برندها نیز وجود دارد، super freez می باشد. همان طور که از نام این کلید مشخص است برای سرماسازی سریع فریزر کاربرد دارد. Power freeze ساید بای ساید سامسونگ کاربردی مشابه با این دکمه را دارد.
  • fridge: برای تنظیم دمای داخل کابین یخچال ساید سامسونگ می توان از این دکمه استفاده نمود. این دکمه در برندهای مختلف با نام های متفاوتی ممکن است نمایش داده شود. به عنوان مثال در ساید بای ساید دوو با refrigerator set می توان دما را تنظیم نمود.
  • Ice type: یکی از کاربردی ترین کلمات روی صفحه نمایش ساید بای ساید سامسونگ می باشد که نوع یخ را می توان با آن شمخص نمود. به عبارت دیگر، با این فشار دادن این دکمه می توان قالبی بودن و یا خرد شدن یخ را تعیین کرد. در صورتی که این دکمه به درستی عمل نمی کند، با نمایندگی های مجاز تعمیر ساید بای ساید سامسونگ تماس بگیرید.
  • Filter: از دیگر کلیدهای روی ساید بای ساید که باید به آن دقت زیادی داشته باشید، filter می باشد. سبز بودن چراغ این دکمه به معنای فعال بودن فیلتر آب می باشد و قرمز بودن آن نشانه خرابی دستگاه فیلتر است. در این صورت باید فلیتر آب را تعویض کنید.

 

  • Fresh air filter: با توجه به اینکه هوای داخل یخچال ساید بای ساید خیلی زود نامطبوع می گردد، به همین خاطر fresh air filter برای این مساله در نظر گرفته شده است. فیلتر هوای تازه از جمله کلمات روی ساید بای ساید می باشد که حالت auto و power دارد. auto باعث میشود تا فیلتر هوا به مدت 10 دقیقه عمل کند و 110 دقیقه خاموش میشود. اما در حالت power به مدت 4 ساعت، 10 دقیقه روشن و 5 دقیقه خاموش میشود.
  • Ice pluse: برای تولید یخ زیاد در مدت زمان کم می توانید از این دکمه استفاده کنید.
  • Ice maker lock: برای فعال و غیر فعال کردن یخساز ساید بای ساید می توان از این دکمه استفاده نمود. با این امکان می توان تا حد زیادی در مصرف برق صرفه جویی نمود.
  • Lock: یکی از مهم ترین کلید های روی ساید بای ساید، قفل کودک می باشد که بر روی برندهای مختلف با کلمات متفاوتی نمایش داده شده است. به عنوان مثال در یخچال ساید دوو با lock نمایش داده شده و در سامسونگ با child lock مشخص میشود.
  • Alarm door: در صورت باز بودن درب یخچال فریزر بیشتر از مدت زمان مشخص هشدار داده میشود.
  • Power cool: از دیگر کلمات روی صفحه نمایش ساید بای ساید سامسونگ و سایر برندها power cool می باشد که شباهت زیادی با super freeze دارد. با این تفاوت که این دکمه برای سرمای سریع کابین یخچال می باشد.
  • Lighting: این دکمه که در واقع نشانگر لامپ می باشد، برای روشن و یا خاموش کردن led آبسردکن و یخساز کاربرد دارد.
  • Sleep: صدای یخچال فریزر ساید بای ساید ممکن است در برخی ازمواقع؛ مخصوصا در شب آزاردهنده باشد. با این کلید می توانید دستگاه را در حالت خواب قرار دهید. بعد از 12 ساعت به صورت خودکار مجدد دستگاه به حالت نرمال برگشته و تمام برنامه های آن انجام میشود.
  • Water/ice: با این کلید می توانید مشخص کنید که مشخص کنید که آب خارج شود یا یخ قالبی و خرد شده. این کلید روی ساید بای ساید دوو وجود دارد.
  • Display off mode: یکی از کلمات روی ساید بای ساید ال جی که مخصوصا در شب کاربرد زیادی دارد، display off mode می باشد. با این دکمه می توان ال ای دی صفحه نمایش را روشن یا خاموش کرد. در صورت عمل نکردن این دکمه و سایر کلیدهای این برند می توانید با نمایندگی های مجاز تعمیر ساید بای ساید ال جی تماس بگیرید.
  • Vacation: این کلید که روی ساید باید ساید الکترواستیل وجود دارد برای مواقعی کاربرد دارد که قصد دارید به تعطیلات بروید. با این قابلیت می توانید تا حد زیادی در مصرف انرژی صرفه جویی کنید.
  • Eco: از دیگر کلیدهای روی ساید بای ساید الکترواستیل می توان به eco اشاره کرد. با فعال شدن این دکمه دمای دستگاه با توجه هب شرایط موجود در آن تنظیم میشود و می تواند در مصرف انرژی کاربرد زیادی داشته باشد.

معنی کلمات روی ساید بای ساید برندهای مختلف را در این مطلب معرفی کردیم. البته لازم است بدانید که برندها در مدل های مختلف دستگاه های خود قابلیت های جدیدی را ارائه می دهند. به همین خاطر ممکن است دکمه های روی آنها با هم متفاوت باشد. برای اطلاع از معنی کلیدهای روی ساید بای ساید برند مورد نظر بهتر است دفترچه راهنمای آنها را مطالعه کنید.